#htmlcaption1 #htmlcaption2

Kalabalık Bir Aİlenin TİLDA KAPI SÜSÜ

İşte Ustalık Eserim !!!

Şaka bir yana çoğu kişi gibi bir yerlerden copy paste yaparak ürettiğim bir iş değildir kendileri.

Karı-koca, tekir, sarman, beyaz benekli tekir ve ispanyol cockerı olan bir çekirdek ailenin kapı süsüdür kendileri.

Çok beğenildi, birkaç sipariş de getirdi devamında.

Çok da uğraştırdı aslında. Tepesinde ve oturdukları yerde olan odunları sitemizin şömineli evlerinin kapısından arakladım :)

Oldukça büyük, ve ihtişamlı bir kapı süsü.
Erkeğin ayakkabılarını da ben yaptım. Converse üretmek zahmetliymiş.

A bir de en çok sorulan soru: Evet tüm ama tüm kıyafetleri elimde dikiyorum (yani hazır değil, makine dikişi) , hepsi astarlı, kazakları ben örüyorum, keçeleri ben kesiyorum (sizzix makinem var).













Kızım kuaförde iken :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mor Pisi ©2014

TASARIM-Degmesin yağlı boya